Anda Klik Saya Suka.. :)

Sunday, November 11, 2012

Exam datang lagi...

Ish... sedar tak sedar, dah habes dah exam sem ni.. Student Sem 8 a.k.a Sem akhir mesti excited bila exam dah habes kan...sebab dengan berakhirnya exam sem ni, maka berakhirlah exam di IPG.. InsyaAllah... Enty kali ni saya sediakan untuk semua student yang memang tak terlepas dari exam.. Nak taw cam ne saya menghadapi exam pada setiap sem? Hehe.. CheckItOut...:)


Haaa... camni lah saya before exam..




Konon2 study tapi x pun.. Study sehari atau dua hari before exam jew..  Hehe...


Dahla study last minit, boleh plak tidur.. tidur.. n tidur... Orang lain, kalau nak exam, awal2 lagi dah start study, n boleh dikatakan memang tak cukup tidur lah.. Tapi saya tetap macam ni.....


Kononnya tidur secara berilmiah la kan... Tapi takde maknanya...Study tak study... Exam tak exam... Tidur tetap tidur...


Sebelum masuk dewan exam plak....
 Masa ni duk kalut tengok buku n nota2 sebagai persediaan...Paling stress bila kawan2 duk tnya benda yang memang saya tak baca n tak tahu.... Lagi lah menggelabah..  Tapi saya takde lah sampai macam ni...

Errr... ada ke orang macam ni?? Hehe..


Masuk jew dalam dewan exam, bila tyme jawab soalan, selalu kena macam ni........

Warghhh... stress oo bila x ingat apa yang dibaca.. korang pun mesti pernah macam ni kannnn... jangan cakap takkkkkkk...


Apa pun perasaan sebelum n semasa exam... Saya tetap mengalami perasaan ni lepas habes semua paper.......

hehe.. bebas sebebas2nya....Masa ni dah tak nak fikir lagi pasal exam yang dah lepas... pasal result.... yang ada dalam kepala cuma satu.... iaitu.........


Hehe... of course lah balikk kampung.. Yeayyy!!


psstt... pengalaman korang macam mana er... sama takkk ..





No comments:

Post a Comment