Anda Klik Saya Suka.. :)

Monday, November 19, 2012

Segmen : Up Kan Followers Dengan Mendadak

Assalamualaikum...

Di tengahari yang indah ini, saya telah menggodek blog2 milik blogger yang sangat rajin mengupdate blognya... Tengah usha2 blog2 yang ada dalam list, tiba2 ternampak lah blog dari seorang blogger yang awesome iaitu blog Cik Ain. Dalam banyak2 entry, saya tertarik dengan segmen yang Cik Ain ni buat iaitu Segmen : Up Kan Followers Dengan Mendadak. Ni banner yang Cik Ain publish kat post dia... :)

Sebagai seorang blogger yang baru belajar nak berblogging, saya memang tak ramai followers... Sebab saya tak tahu sangat macam mana nak tarik orang datang ke blog ni... Huhu.. Sedih kan... Tapi harap lepas join segmen ni, bilangan followers saya akan bertambah dan bertambah melalui kuasa kasih sayang Cik Ain... Hehe... Nak taw bilangan followers saya sekarang? Korang jangan gelak atau menangis taw.. :p


Hehe.. Ada tak yang menangis? Atau Gelak sakan? Jahat erkkk korang...Takpe.. Harap2 lepas join Segmen : Up kan Followers Dengan Mendadak ni, jumlah followers saya bertambah lagi.. 

TARGET SAYA : Seramai yang boleh... Tapi kalau meningkat ke angka 20 pun dah bersyukur untuk permulaan ni... Kalau dapat 50 atau lebih lagi baik.. :)

Kepada kawan2 blogger yang lain, jom lah join kami... Tak salah mencuba kan.. :) IbnMuhamad, Sang Kancil,.. meh la join...

Kepada penganjur, thanx sebab amek inisiatif untuk tolong blogger2 baru macam saya... :)


3 comments:

  1. Aida dari segmen yang sama.. aida dah follow blog kamu #21 ^^ good luck dear :)

    http://www.diarisifroggie.com/2012/11/segmen-up-kan-followers-dengan-mendadak.html

    ReplyDelete
  2. Dari segmen sama.. follow sini #23

    http://ibuberbicara.blogspot.com/2012/11/segmen-up-kan-followers-dengan-mendadak_1.html

    ReplyDelete