Anda Klik Saya Suka.. :)

Tuesday, December 11, 2012

Pusat Urut n Refleksologi yang kebabooommm...

Assalamualaikum...

Kali ni saya nak share mengenai satu tempat urut @ refleksologi yang pernah saya pergi.. Kalau korang ni orang Negeri Sembilan n tercari-cari kat mana nak mengurut, saya suggest korang pegi r dekat Giant Senawang. Kat dalam tu ada 2 kedai yang menyediakan perkhidmatan urut refleksologi dan urut badan..Tapi yang biasa saya pegi, kat EfesZone @ Belaian Refleksologi... Yang bestnya, pelanggan akan diurut oleh tukang urut OKU mengikut jantina... So, x payah risau lah, pompuan akan diurut oleh pompuan n lelaki akan diurut oleh tukang urut lelaki. Tambahan lagi, kita akan diurut di sebalik tirai.. takde lah kena urut kat  tempat terbuka.. Tak lah malu sangat nak selak2 kat bahagian kaki n betis kan.. Sebab biasanya tempat lain kalau setakat nak urut kaki, mesti juz urut kat tempat terbuka....


 Sebelum tu, sorry to say, saya memang tak amek gambar masa g mengurut kat situ... sebab tak pernah terfikir pon nak masukkan dalam blog.. sekarang ni dah susah nak pergi, sebab saya dah ada kat kelantan... :) Tapi saya berani recommended tempat ni sebab saya dah pergi n dah mengurut beberapa kali.memang best... Pasal harga, x payah risau... Sebab korang boleh pergi time happy hour... coz masa tu kalau nak urut tapak kaki, memang murah... RM25 untuk sejam.. Setiap hari dari jam 10 pagi hingga 2 petang... Kalau nak selamat, better booking dulu.. takut ramai kan..


Ni gambar lama kot, amek kat FB efeszone... sebab location kalau dulu memang kat kawasan promo atau ruang legar... Tapi sekarang dah ada kedai dah...n kalau dulu ada sampai pakej E je tapi sekarang dah ada lebih banyak pakej..



Pastu kalau korang pergi urut kaki 1 jam, dia akan cop 1 star. Dah cukup 10 star, dapat free 1 foot massage.. kalau urut setengah jam je tak dapat taw.. sebab dulu saya urut setengah jam je setiap kali pergi... okey.. untuk pertanyaan atau booked, korang boleh call diorang.. Pergi terus kat kedai pon boleh...


lagi satu... kedai ni bukan ada foot massage n body massage jew, ade lagi perkhidmatan lain macam bekam n terapi elektrostatik.. nanti kalau korang dah pergi, jangan lupa share experience taw.. 



No comments:

Post a Comment